مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 15:052023-06-25حوادث

بسته خبری حوادث خراسان جنوبی| کشف مرغ و احشام قاچاق و دستگیری سارقان


در بسته خبری حوادث امروز خراسان جنوبی در جریان جزییات اخباری در زمینه توقیف کامیون با دو هزار قطعه مرغ زنده قاچاق، کشف 12 راس احشام غیر مجاز و دستگیری سارقان در شهرستان های بیرجند و طبس قرار می گیرد.

- خبرگزاری فارس- خراسان جنوبی؛ در بسته خبری حوادث امروز خراسان جنوبی در جریان جزییات اخباری در زمینه توقیف کامیون با دو هزار قطعه مرغ زنده قاچاق، کشف 12 راس احشام غیر مجاز، قرص روانگردان و دستگیری سارقان در شهرستان های بیرجند و طبس قرار می گیرد.

توقیف کامیون با 2 هزاری مرغ زنده قاچاق  سرهنگ محمود رضا صالحی، فرمانده انتظامی شهرستان سربیشه اظهارداشت: مأموران انتظامی این شهرستان هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی این شهرستان به یک دستگاه کامیون بنز مشکوک و با استفاده از علائم هشداردهنده خودرو را متوقف کردند.

   وی بیان داشت: ماموران انتظامی پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از کامیون 2 هزار قطعه مرغ  زنده گوشتی که بدون  هر گونه مجوز حمل بود کشف کردند.

وی با بیان این که کارشناسان  ارزش ریالی محموله مرغ قاچاق را  2 میلیارد و 500 میلیون ریال  برآورد کردند تصریح کرد: در این رابطه یک نفر متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسته خبری حوادث خراسان جنوبی| کشف مرغ و احشام قاچاق و دستگیری سارقان

بسته خبری حوادث خراسان جنوبی| کشف مرغ و احشام قاچاق و دستگیری سارقان